Battlefield 2042 нагадує hardline-і це добре

28

думка: спін-офф visceral як і раніше актуальний.

Hardline від visceral games спочатку замислювався як мостміж battlefield 4 і епохою battlefield,яка почалася з battlefield 1, направивши франшизу в більш обгрунтоване русло.відхід від традицій саги про повноцінні військові дії різко відштовхнув найбільш відомих гравців і, незважаючи на всі зусилля ea і visceral, гра провалилася з точки зору прибутку.

Багато було написано про одиночну кампанію, яка погано поєднувалася, багато сказано про багатокористувацький компонент, який намагався зробити занадто багато речей одночасно, але існуєменшість гравців, яка залишилася і полюбила «війну зі злочинністю» в battlefield.

Ми вважаємо, що деяка частина днк з цієї гри прошлаоколо п’ятдесяти ігрових років і увійшла в battlefield 2042.

Невимушене веселощі повертається

(зображення надано: ea)

Геймери автоматично пов’язують франшизу battlefield з»пісочницею”.якщо call of duty вибирає змагальні, напружені перестрілки накороткою дистанції, battlefield гравці вибирають в пошуках великих, приголомшливих і епіческіхперестрілок з різноманіттям вибухів і технікою. Ці принципи ніколи не переходили на другий план, але більшість ветеранів погодиться, що battlefield 1 і battlefield 5, можливо, стали занадто серйозними.

Звичайно, з battlefield2042 ea і dice просувають ідею повернення до відритого і гнучкого духу карт battlefield 3 і battlefield 4 спослідовним ігровим процесом. Фактично, battlefield 2042 є канонічним продовженням подій, описаних в четвертій грі основної серії, тому,природно, сприймати гру потрібно також, незважаючи на всі доповнення і оновлення.

Але чому всі ігнорують hardline, гру, переповнену новими ідеями і веселощами, як і двопредшествующіе гри? як ми згадували раніше, люди швидко замітали сильні сторони гри, тому що мова пішла не про солдатів, танки і літаки. Але це не простий шутер від першої особи, ні battlefield 4. Давайте розберемося з цією ситуацією.

(зображення надано: ea)

У той час як режими hardline, такі як криваві гроші, наприклад, гралися з різними сторонами та унікальними системами гри, класичні режими захопив пікову динаміку та традиційний дух battlefield у виконанні – нічого дивного на тлі майбутнього з високими технологіями2042 року.

Неминуче і те, що дія більшості карт hardline такжепроісходило в міських умовах, часом запозичуючи ідеї з найвідоміших карт battlefield 4. Наприклад, облога шанхаю з battlefield4 і центр міста в hardline – дуже близькі по частині «леволюції» у великій будівлі. Також: у hardline ви можете покататися на ліфті, сидячи на мотоциклі, щоб стрибнути з найвищої будівлі не вибухнувши. Вже нічого спільного з battlefield’ом.

Нам достеменно відомо, що навколишній світ 2042 годапредставляет собою наслідки перенаселення. Гігантські масштаби повертаються, як і значні погодні явища. І dice перев’язує все це слоганом»миті”. Перший ігровий трейлер став кінематографічним збірником ситуацій “толькоbattlefield”, посилаючись на фанатичних шанувальників з трюками і жартами. Ми не могли не згадувати hardline, коли спливали деякі з цих сцен.

Добре, можливо, visceral не все зробила відмінно-в кінці кінців, hardline став першим і єдиним кроком розробника в світі fps. Але з формулою battlefield розробник, звичайно, намагався піти іншим шляхом. Можливо, фанати боялися, що гразменіт основну сагу, але цього ніколи не передбачалося. Ea і dice знову демонструють, що battlefield про великі досягнення. А 2042 може стати найбільшою грою, але футуристичний сеттінг (все ж не такий футуристичний, як 2142)не означає, що франшиза не повернеться до «більш реалістичним» сценаріям.розробникам просто потрібно було розширити своє полотно, тому що різноманітність –це круто і допомагає переграти конкурентів.

Старі і нові гаджети для нового конфлікту

(зображення надано: ea dice)

Щоб компенсувати нестачу важких військових транспортних засобів, hardline пропонує вибір цивільних транспортних засобів. Як ми бачимо в першому превью 2042, легкі машини і мотоцикли повертаються. Як вони збираються протистояти танкам майбутнього і величезному торнадо, продиктованому глобальним потеплінням? ну ніяк, але вони обіцяють стати чудовою забавою, атакже надійним засобом доставки с4 до нічого не підозрюють противникам.

«можливо, hardline не знайшов відгуку у шанувальників тільки через свого сеттингу,але ми раді бачити, що деякі частини днк і більш цікаві елементи перешливши новий сеттинг».

А що з гаджетами? що ж, вони обіцяють стати хлібом і масломновой частини battlefield – архетипічні класи замінюються фахівцями, коториявляются унікальними персонажами для всесвіту гри, що набагато важливіше,відмінними здібностями і гаджетами, які допомагають протистояти ворогуі здатні змінити методи пересування по карті. Класичні ігри battlefield ніколи не заходили так далеко з цими ідеями, але visceral додала трохи гнучкості до вибору інструментів ще в 2015 році.

Відсутність значної вогневої потужності в конфлікті поліцейськихі грабіжників відповідає ідеї «альтернативного» підходу в hardline, включаючи балістичні щити,глушники і різноманітні гаки. Возитися з логістикою противника билопрактически також важливо, як і стріляти в нього. Тепер здається, що dice зробив те, що робить, і хоче, щоб гравці краще взаємодіяли з полем бою, ніж будь-коли раніше. Більш того, фахівці придумані для того, щоб доповнюватидруг одного і складати згуртовані команди, які стануть частиною більш крупнихскоординованих зусиль. Вступ в бій без плану дій може обернутисяпораженіем.

2042 хоче стати “самим схожим на battlefield battlefield’ом серед інших”, але він також дозволяє залишатися методичним і дивним. І це здорово.можливо, hardline не знайшов того відгуку у шанувальників через сеттингу, але раді бачити деякі частини днк тієї гри, а також цікаві елементи в оточенні. І це підводить нас до останнього питання (або,можливо, запиту): чи можуть деякі фрагменти hardline бути в планах battlefield portal? можливо, вони з’являться пізніше як dlc, ми не втрачаємо надії.